10 Kasım 2018 Cumartesi

GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK İLE 80 YIL


GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

1881 - 193



ATATÜRK, DEVECİLER İLE DOST OLMASINI DA,

TÜRK DÜŞMANLARININ EN GÜÇLÜ OLANLARINI 

YENMESİNİ DE BİLMİŞTİR

depophotos_15083706

ATATÜRK SÖZLERİ VE MESAJLARI
Ben istese idim derhâl askerî bir diktatörlük

kurardım ve memleketi öyle idâreye 

kalkışırdım. Fakat ben istedim ki, milletim için 

modern bir devlet kurayım.
Karal (ord. prof.), Enver Ziya (2003). Fatih Özdemir – Atatürk'ten Düşünceler, 170. sayfa, Ankara: ODTÜ Yayıncılık 






Ä°lgili resim

atatürk fotoğrafları yüksek çözünürlük ile ilgili görsel sonucu
MEMLEKETİN HER TARAFINDAN SEÇİLEN MEBUSLAR ONUNLA YAKIN DOSTLUKLAR KURMUŞLARDI. DERSİM AŞİRET REİSLERİNDEN "DİYAP AĞA" O'NUN OTOMOBİLİ İLE MECLİSE GİDİYOR.




MUSTAFA KEMAL DEVECİLERLE SOHBET EDİYOR.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder